« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Dobrodošli u svijet Osnovne škole Zamet!
Ovdje možete pronaći korisne informacije, dobiti odgovore na brojna pitanja, ali i uživati u plodovima rada naših učenika i djelatnika.
O svakodnevnim aktivnostima pogledajte u izborniku Web pano.
U izborniku lijevo, pod 130 godina, pogledajte prelijepe likovne radove, pročitajte zanimljive literarne radove te pratite aktivnosti povodom obilježavanja 130 godina postojanja Osnovne škole Zamet.
Veselimo se zajedničkim uspjesima i postignućima!
„Otet, znat, umet, škola Zamet!“
Došla je učiteljica u razred i rekla da danas imamo lektiru u knjižnici. U iščekivanju je došao taj treći sat...
Uzeli smo bilježnice i olovke. Kada smo došli u knjižnicu sjeli smo na neko mijesto. Pričali smo o nekim klasičnim knjigama. Neke od tih su: Pinokio, Medvjedić Winnie zvani Pooh, Emil i detektivi i još puno takvih. Kada smo ih većinu nabrojili, knjižničarka nam je podijelila male kovertice u kojima su bila pitanja o lektiri Emil i detektivi. Bilo ih je 27. Ja sam dobio 21.pitanje. To je bilo da opišemo najzanimljiviji događaj. Meni je to bilo lagano. Druga pitanja su bila lakša, a neka i teža. Kada su svi odgovorili na pitanja, krenuli smo u razred. Meni je sat lektire bio jako zanimljiv i volio bih da se ponovi.
Fran Srdoč, 4.c
Ujutro za vrijeme nastave, učiteljica nam je rekla da treći sat odemo u knjižnicu. Bila sam vrlo uzbuđena pri pomisli da ću imat sat u knjižnici. Kada je došao treći sat, krenuli smo prema knjižnici s osmjehom na licu. Na početku sam se malo bojala. Ušli smo i sjeli na svoja mjesta. Govorili smo o knjigama. Naučila sam da je roman knjiga u kojoj ima puno napetosti i uzbudljivih akcija. No nakon nekoliko minuta knjižničarka je uzela košaru sa plavim kovertama u kojima su bila pitanja. Svatko je uzeo jedan papirić sa pitanjem i morao je na to pitanje odgovoriti. Bilo je 27 pitanja o lektiri: Emil i detektivi. Kad su svi u sebi odgovorili na pitanja, morali su pročitati dobiveno pitanje i na njega odgovoriti na glas. Nakon što su svi na glas odgovorili na svoje pitanje, nažalost smo morali ići u svoju učionicu. To je bio jedan malo poseban dan u knjižnici u kojem mi se najviše svidio razgovor o knjigama.
Paola Krpan, 4.c
Došla je učiteljica u razred i rekla da danas imamo lektiru u knjižnici. U iščekivanju je došao taj treći sat...
Uzeli smo bilježnice i olovke. Kada smo došli u knjižnicu sjeli smo na neko mijesto. Pričali smo o nekim klasičnim knjigama. Neke od tih su: Pinokio, Medvjedić Winnie zvani Pooh, Emil i detektivi i još puno takvih. Kada smo ih većinu nabrojili, knjižničarka nam je podijelila male kovertice u kojima su bila pitanja o lektiri Emil i detektivi. Bilo ih je 27. Ja sam dobio 21.pitanje. To je bilo da opišemo najzanimljiviji događaj. Meni je to bilo lagano. Druga pitanja su bila lakša, a neka i teža. Kada su svi odgovorili na pitanja, krenuli smo u razred. Meni je sat lektire bio jako zanimljiv i volio bih da se ponovi.
Fran Srdoč, 4.c
Ujutro za vrijeme nastave, učiteljica nam je rekla da treći sat odemo u knjižnicu. Bila sam vrlo uzbuđena pri pomisli da ću imat sat u knjižnici. Kada je došao treći sat, krenuli smo prema knjižnici s osmjehom na licu. Na početku sam se malo bojala. Ušli smo i sjeli na svoja mjesta. Govorili smo o knjigama. Naučila sam da je roman knjiga u kojoj ima puno napetosti i uzbudljivih akcija. No nakon nekoliko minuta knjižničarka je uzela košaru sa plavim kovertama u kojima su bila pitanja. Svatko je uzeo jedan papirić sa pitanjem i morao je na to pitanje odgovoriti. Bilo je 27 pitanja o lektiri: Emil i detektivi. Kad su svi u sebi odgovorili na pitanja, morali su pročitati dobiveno pitanje i na njega odgovoriti na glas. Nakon što su svi na glas odgovorili na svoje pitanje, nažalost smo morali ići u svoju učionicu. To je bio jedan malo poseban dan u knjižnici u kojem mi se najviše svidio razgovor o knjigama.
Paola Krpan, 4.c