« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Profesorica Nataša Acinger napisala je zanimljiv tekst o terenskoj nastavi naših petaša:
Otkrivena čarolija kazališta - terenska nastava petih razreda
Još jedna generacija petaša, vođena svojim razrednicama i učiteljicama Hrvatskoga jezika, imala je priliku iz prve se ruke uvjeriti u ljepotu kazališne umjetnosti u zagrebačkom kazalištu „Trešnja“. Dan za otkrivanje te čarolije bio je 16. listopada, a predstava koja je pripomogla u stvaranju dojma bila je „Postolar i vrag“. Iako je kao književni predložak za predstavu korišten tekst Augusta Šenoe, izvedba je osuvremenjena brojnim songovima i aluzijama na suvremene obiteljske probleme, a lik vraga pretvoren u simpatičnog komedijanta koji je svojim brojnim dosjetkama uspijevao često nasmijati prepuno gledalište. Nakon odgledane predstave, naši su učenici sudjelovali u posebno osmišljenom programu U kazalištu o kazalištu, pri čemu su, zašavši u dijelove kazališta nevidljive običnom gledatelju, iz prve ruke saznali kako nastaje predstava, koja je uloga inspicijenta, kako nastaju rekviziti, što čine garderobijeri, a što šminkeri te koja je tajna „propadališta“ koje odjednom sakrije lik ispod pozornice. Ipak, posebni je doživljaj bila vrtnja na „rundbini“, čime su naši petaši na trenutak i sami postali dijelom neke nove, zamišljene predstave.
Nakon ovako sadržajnog prvog dijela dana, Jarun je bio pravo odredište za igre, trčanje i šetnju.
Puni novih dojmova i spoznaja, u večernjim satima vratili smo se u Rijeku i time završili svoju prvu terensku nastavu u višim razredima.
Nataša Acinger, prof.