« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Pročitajte tekst profesorice Maje Tomičić Marušić o radionicama održanim povodom Europskog tjedna programiranja:
Vizualno programiranje omogućuje učenicima da opisuju procese s pomoću ilustracija ili grafika. Scratch je jedan od najpoznatijih jezika vizualnog programiranja koji se upotrebljava diljem svijeta. Scratch je razvijen na MIT-u 2002. i otad je oko sebe okupio veliku zajednicu u kojoj se mogu pronaći milijuni projekata te bezbroj tutorijala na nekoliko stranih jezika.
Scratch je besplatan alat, vrlo je intuitivan i motivirajući za učenike. Učenici mogu stvarati priče, ilustrirati matematički problem ili sudjelovati u umjetničkom natjecanju kako bi naučili o kulturnoj baštini, pritom učeći programiranje i računalno razmišljanje i, najvažnije, zabavljajući se.
U sklopu Europskog tjedna programiranja i u našoj Školi su održane radionice računalnog razmišljanja i programiranja za 3., 4. i 6. razred.
Tema radionice za 4. razred bila je programiranje bez računalne tehnologije (unplugged programiranje). Tako je 4.b razred kroz igru CodyRoby u kojoj je jedan igrač programer, a drugi robot učio osnovne koncepte računalnog razmišljanja i usput se dobro zabavio.
Učenici 3.b razreda upoznali su se s blok programiranjem u Scratchu, osnovama rada i naredbama u Scratchu, sa sekvancijalnim programiranjem. Upoznali su osnove na kojima se mogu temeljiti i graditi daljnja znanja u programiranju.
Učenici 6.c već su se ranije upoznali s blok programiranjem pa su na ovoj radionici upotrijebili svoja znanja i pokušali izraditi edukativnu igru pitanja i odgovora u Scratchu.